تکنولوژی

خرید انواع موتور کرکره با توجه به معایب آن ها

خرید کرکره برقی
برای خرید کرکره برقی باید دقت بسیاری صرف کنید چرا که یکی از سخت ترین انتخاب هایتان می تواند باشد.

در این مقاله سعی داریم درباره یکی از مهترین و اصلی ترین قطعات کرکره برقی توضیحاتی را ارائه دهیم. در این باره شما ممکن است اطلاعات کافی برای انتخاب موتور مناسب برای کرکره برقی خود را نداشته باشید پس لازم است با مشاوران این حوزه مشورت کنید.

انواع موتور کرکره و معایب آن ها

1- موتور توبولار

این موتور لوله مانند و استوانه ای بوده که می تواند درون شفت کرکره برقی نصب شود.بدلیل کوچکی آن ها نصب راحت و قیمت مناسبی دارند. اما معایبی هم دارند که از خرید آن ها جلوگیری می کند.

بدلیل قدرت پایینی که دارند برای مکان هایی که دارای تردد بالایی هستند مناسب نمی باشد. شاید برای تردد های 5 مرتبه در روز کارایی داشته باشد اما بالاتر از آن پیشنهاد نمی شود.

یکی دیگر از معایب این موتور کشش محدود و دشواری تعمیر آن می باشد. 

2- موتور ساید

موتور ساید یکی از پر کاربردترین موتور های موجود در بازار است که از دو بخش زنجیر و چرخدنده تشکیل شده است که در هنگام نصب با فاصله از شفت قرار می گیرد و تا قدرت از زنجیر به چرخدنده منتقل شود و کرکره برقی باز و بسته شود.

این موتور تنوع بالایی داشته و مناسب برای همه درب هاست. قدرت این موتور 300 کیلوگرم می باشد و خیلی پرقدرت تر از موتور توبولار می باشد. سیم پیچ های بکار رفته در موتور ساید از جنس آلومینیوم یا مس بوده که نوع آلومینیومی آن قیمت مناسب تری دارد و مناسب درب هایی ست که تردد پایینی دارند .

اما نوع مسی آن دارای قدرت بیشتر و البته قیمت بالاتر نسبت به نوع آلومینیومی آن می باشد.

و اما معایب این موتور کرکره بزرگ بودن و اشغال فضای بیشتری می باشد و این مورد مصرف کنندگانی را که این فضا را ندارند تحت تاثیر قرار می دهد. سرعت این موتور پایین بوده و مدت زمان باز و بسته شدن کرکره را بالا می برد.

3- موتور سانترال

این موتور در وسط شفت قرار می گیرد و با چرخش فنر و شفت را می چرخاند و کرکره را باز و بسته می کند.

اما از معایب این موتور کرکره می توان به شفت و فنر و کمتر در دسترس بودن آن اشاره کرد.

 

از نظر کاربرد و قیمت ، موتور های کرکره زیادی در بازار موجود می باشند اما اینکه چه موتوری برای کرکره شما مناسب است قابل بررسی می باشد .مشاوران ما در بنیس دُر تلاش می کنند تا بهترین موتور را برای کرکره شما پیشنهاد داده که هم کارایی مناسب هم مقرون به صرفه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 15 =