تکنولوژی

فروش بهترین جک پارکینگ در تهران

بهترین جک پارکینگ

انتخاب جک پارکینگ اولین قدم برای برقی کردن درب پارکینگ شماست. اینکه مناسب با درب چه نوع جکی خریداری شود یکی از سخت ترین انتخاب های شما می تواند باشد. جک ها باعث باز و بسته شدن درب می شود و آسایش و راحتی را برای ساکنین مهیا می کند. 

تنوع جک های پارکینگ زیاد است و شما بدون تجربه کافی نمی توانید از پس این مهم برآیید و نیاز دارید با مشاوران این حوزه مشورت کنید .

بعضی از جک ها کارایی بالاتر و قیمت بیشتری دارند نسبت به بعضی دیگر که طول عمر کمتر و قیمت پایین تری دارند. این تفاوت ها بدلیل ساختار جک هاست .هر جک از قطعاتی تشکیل شده که کار مهمی انجام می دهند.

یکی از این قطعات مدار فرمان است . این قطعه تنظیمات را ذخیره کرده و اجرا می کند . 

قطعه دوم چشمی یا فتوسل می باشد. اگر چشمی نصب نشود باعث آسیب به وسیله نقلیه میشود به این گونه که وقتی خودرو در حال عبور از بین درب می باشد بدون چشمی وجود خودرو تشخیص داده نمی شود و درب بسته می شود.

قطعه سوم فلاشر است زمانی که درب باز و بسته می شود با دستور مدار فرمان روشن شده و چشمک میزند .

قطعه چهارم ریموت کنترل است. ریموت این امکان را می دهد که بدون پیاده شدن و با دست باز کردن درب با زدن یک دکمه درب باز و بسته شود.

 

انواع جک پارکینگ

برای درب های مختلف جک های متفاوتی وجود دارد . همان طور که در مقاله های پیشین ذکر کردیم جک های پارکینگی به دو دسته الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیکی تقسیم می شوند. 

جک های مکانیکی سبک تر ، ارزان تر و قیمت پایین تری دارند اما جک های هیدرولیکی برای مکان های پرتردد کاربرد دارند و قیمت بالاتری دارند. قدرت جک های هیدرولیکی بالاتر بوده و بیشتر مورد توجه و خرید مشتریان قرار می گیرند. این جک ها با فشار روغن عمل می کنند .

اما در واقع یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب شما قیمت جک پارکینگ می باشد. اینکه چقدر بودجه برای این کار اختصاص می دهید. قطعا برای درب های سنگین از جک هیدرولیکی و برای درب های سبک تر از جک مکانیکی استفاده می کنید.

برای خرید جک های پارکینگ هر جایی مورد اطمینان نیست چون این مورد یکی از مسایل مهمی ست که برای طولانی مدت درب شما بکار می رود. اگر نصب به اشتباه انجام شود یا بعد از نصب کارت گارانتی به مشتری داده نشود در آینده مشکل بزرگی خواهید داشت .

ما در بنیس دُر تمام تلاش خور را می کنیم تا نصابان ماهر و مجربی را به شما معرفی کنیم تا خیالتان از این مهم راحت شود و با خدمات خود این اطمینان را می دهیم که علاوه بر اینکه به زیبایی درب و ورودی ساختمانتان توجه می کنیم نصب و تعمیرات جک ها را با بهترین قیمت و متریال انجام می دهیم .خیالتان راحت نه تنها باعث خرابی های بیشتر جک درب پارکینگتان نمی شویم بلکه باعث طول عمر بیشتر آن ها هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید جک های پارکینگی می توانید با مشاوران بنیس دُر در ارتباط شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + پانزده =